
Učenici su svoj dan započeli posjetom Kozmološkom centru, gdje su ih srdačno dočekali Ratko Matić i dr. rer. nat. Andrej Dundović iz Astronomskog društva Perzeidi. Kroz predavanje i radionicu Mala škola astronomije, koja se provodi u sklopu projekta COSMIC, učenici su naučili kako se orijentirati na noćnom nebu pomoću zviježđa Velika kola. Također su imali priliku promotriti Sunce kroz specijalizirani teleskop, upoznati se s radom astronomske kupole i promatrati nebo kroz veliki teleskop.


Nakon zanimljivog i edukativnog posjeta Kozmološkom centru, učenici predmetne nastave nastavili su svoj dan u Zabavnom Parku Pitagora, gdje ih je čekao pravi team building. Učenici od 5. do 8. razreda podijeljeni su u četiri mješovite ekipe te su se natjecali u raznim zabavnim i sportskim aktivnostima koje su poticale timski duh, suradnju i snalažljivost.
Učenici su se natjecali u Archer Tagom, u kojem su, koristeći luk i mekane strijele, igrali igru sličnu graničaru. U ovom dinamičnom natjecanju pridružili su im se i učitelji, što je dodatno podiglo atmosferu.

Također su se natjecali u ljudskom stolnom nogometau gdje su učenici, poput figurica u stolnom nogometu, pokušavali postići što više golova, a pritom su morali ostati na zadanim pozicijama.

Nakon ovih igara uslijedila je pauza za ručak, tijekom koje su učenici uživali u ukusnoj pizzi i kratkom odmoru u hladu. U igri “Uhvati ribu” učenici su se borili s klizavim vrećicama koje su trebali precizno ubaciti u obruč, što je izazvalo mnogo smijeha i veselja.

Nakon toga uslijedilo je skijanje na travi, timska igra u kojoj su učenici morali sinkronizirano hodati s privezanim skijama na nogama i tako brže od protivnika prijeći zadani put.


Učenici 5. i 6. razreda okušali su se i u paintballu, pokazujući brzinu, strategiju i spretnost, dok su ostali učenici sudjelovali u gađanju meta puhanjem strelica, što je zahtijevalo mirnu ruku i dobru koncentraciju.


Za kraj dana, svi su zajedno sudjelovali u potezanju užeta, gdje se još jednom pokazala snaga zajedništva i timskog rada.
